1. sat |
8:00-8:45 |
13:30-14:15 |
2. sat |
8:50-9:35 |
14:20-15:05 |
3. sat |
9:45-10:30 |
15:15-16:00 |
4. sat |
10:40-11:25 |
16:05-16:50 |
5. sat |
11:30-12:15 |
16:55-17:40 |
6. sat |
12:20-13:05 |
17:45-18:30 |
Na satu informatike proveli smo projekt EE otpad.
Ishodi koje smo ostvarili:
A.5.1 pronalazi i vrednuje informacije
C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (eportfolio) i vrednuje ga
Odgojno – obrazovni ishodi drugih predmeta i očekivanja MPT:
MPT Učiti kako učiti
uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku B.1.2. 2. Praćenje Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje.
uku B.2.4. 4. Samovrednovanje/samoprocjena Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
MPT Uporaba IKT-a
ikt A 2. 1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka.
ikt A.2.2. Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima. ikt A.2.3. Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.
MPT Osobni i socijalni razvoj
osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
osr B.2.4. Suradnički uči i radi u timu.
Učenici 5.razreda iz informatike su proveli projekt o EE otpadu.
Nakon toga izrađivali smo digitalne plakate o EE otpadu.
Učenici su radili u digitalnom plakatu Canva.
Nastali su brojni radovi učenika.
Tako je nastala digitalna knjiga učeničkih radova koju možete vidjeti na sljedećoj poveznici: