PRIRODA
CILJ:
Nastava prirode treba potaknuti zanimanje učenika za cjelovitost prirode, za njezino istraživanje i razumijevanje na temelju znanstvenih spoznaja i dostignuća.
ZADAĆE:
Učenicima treba:
-
promatranjem procesa i pojava u prirodi objasniti osnovne zakonitosti prirode,te poticati zanimanje za opažanje u prirodi, istraživanje i logično zaključivanje o sastavcima i ustroju živoga svijeta,
-
razvijati svijest o važnosti očuvanja prirode,
-
predočiti i objasniti temelju građu i ulogu organizma,
-
omogućiti samostalno i točno izvođenje pokusa i praktičnih radova,
-
razvijati odgovornost za vlastito zdravlje…
BIOLOGIJA
Nastavni program biologije temelji se na osnovnim sadržajima bioloških znanosti i učenicima omogućuje upoznavanje živog svijeta, a i zakonitosti koje u njemu vladaju. U 7. razredu učenici trebaju steći predodžbu o razvoju živih bića na Zemlji i spoznati bogatstvo živog svijeta koji se očituje na raznolikosti vrsta. U 8. razredu posebna se pozornost posvećuje građi i funkcijama ljudskog organizma.
CILJ:
Cilj nastave biologije je da učenici steknu znanje o osnovnim biološkim zakonitostima, temeljnoj građi i funkcijama živih bića, da razviju prirodoznanstveni način mišljenja, upoznaju metode istraživanja prirode, razviju spremnost i primjerenu odgovornost za primjenu stečenih znanja o životu.
ZADAĆE:
Učenik treba:
-
usvojiti znanje o raznolikosti i povezanosti živog svijeta i postupnosti njegova razvoja,
-
upoznati ljudski organizam, osnovnu građu i funkciju,
-
razviti interes za prirodoznanstvena istraživanja, za napredak u biologiji i za područja njezine primjene (poljodjelstvo, zdravstvo, biotehnologija),
-
razviti umijeće promatranja, bilježenja promatranog, izvođenja zaključaka iz raspoloživog materijala o rasporedu i ustroju živog svijeta,
-
razviti stav o odgovornosti za vlastito zdravlje,
-
razviti pozitivan stav prema biologiji, želju za samostalnim učenjem, postavljanjem pitanja i provođenjem jednostavnih pokusa radi dobivanja odgovora,
-
razviti stav prema životu kao vrijednost i upoznati mogućnosti očuvanja i zaštite prirode, upoznati ljepote svoje okoline (zavičaj, domovina) i značaj očuvanja prirodnih ljepota i bogatstva za zdravlje i kvalitetu života...
Saša Musa, mag. biologije i kemije - učitelj defektolog
Rođen sam 26.12.1972.godine u Osijeku.Osnovnu školu završio sam u Kneževim Vinogradima,a srednju u Belom Manastiru.Diplomirao sam na Pedagoškom fakultetu u Osijeku 2002.smjer biologija i kemija.Od 2003.godine zaposlen sam u Kneževim Vinogradima kao učitelj kemije.Stručni ispit položio sam 2004.godine. 2005.godine završio sam izvanredni dopunski studij knjižničarstva u Osijeku i stekao zvanje diplomiranog knjižničara.Od 2006. godine počeo sam raditi u OŠ" Dr.Franjo Tuđman" na mjestu učitelja defektologa.Tijekom svoga rada u osnovnoj školi pohađao sam predviđene edukacije za stručno usavršavanje učitelja-Živjeti različitosti,Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje,Edukacijom do zdravlja,ECDL,Najljepši školski vrtovi,Unaprjeđenje položaja Roma u Baranji,Strategija učenja i poučavanja.Redovito se stručno usavršavam u struci i u područjima koji mi se čine zanimljivim za stručno-pedagoški rad.Surađujem i s nevladinom udrugom mladeži "Zamijenite nam tugu osmjehom" iz Karanca.Dugi niz godina volonterski vodim knjižnicu u Karancu.Od rujna 2014.predajem prirodu,biologiju i kemiju .
Elementi vrednovanja 7.razred (ure eno).doc
Elementi vrednovanja po temama 8. razred,kemija.doc
Elementi vrednovanja u 8.biologija (ure eno).doc
GODISNJI PLAN I PROGRAM EKO-SKUPINA PODSKUPINA BILJNI TIM.doc
Godisnji plan i program iz biologije za 7.razred.doc.docx
Godisnji plan i program iz biologije za 8.razred.docx
Godisnji plan i program iz prirode za 5.razred.docx
Godisnji plan i program iz prirode za VIII.razred PO.doc
Izrada bozicnih ukrasa od gipsa.pptx
Kontinentalna listopadna suma.docx
Kriteriji ocjenjivanja iz prirode i biologije.doc
KRITERIJI OCJENJIVANJA IZ PRIRODE ZA PETI I SESTI RAZRED PO NASTAVNIM TEMAMA.doc
Mjesecni plan i program iz prirode za ucenike koji poha aju prilago eni i individualizirani program.pdf
Mjesecni plan i program iz prirode za ucenike koji poha aju prilago eni i individualizirani program za 6.razred.pdf
Mjesecni plan iz prirode za peti razred.docx
Mjesecni planovi iz prirode-6.razred ,Sasa Musa.docx
PISMENA PROVJERA ZNANJA IZ PRIRODE I DRUSTVA ZA 6 RAZRED.docx
PISMENA PROVJERA ZNANJA IZ PRIRODE ZA VIII.docx
ponavljanje-biljka cvjetnjaca.docx
Ponavljanje gradiva-Vapnenac,mramor vapno.doc
PONAVLJANJE NASTAVNE CJELINE I PRIPREMA ZA PISMENU PROVJERU ZNANJA -COVJEK I ENERGIJA.docx
PONAVLJANJE -plan gra e zivotinjskog organizma 5 razred.docx
PRIRODA 6-nastavni listic.docx
PRIRODA I DRUSTVO V.RAZRED.doc
Upute i kriteriji-biljka cvjetnjaca.docx
Upute i kriteriji-Powerpoint.docx
Upute i kriteriji-seminar.docx
Upute i mjerila ocjenjivanja prakticnih radova u nastavi Prirode, Biologije i Kemije.docx
UZGOJ BILJAKA I ZIVOTINJA-5 raz.docx