preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dr. Franjo Tuđman" Beli Manastir

Login
Tražilica

Aktivacija mTokena

Upute za mToken portal

"Mravci - znalci"

 

Priručnik za pomoćnike u nastavi  za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Priloženi dokumenti:
Ucimo zajedno.pdf

 

Kampanja za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom

Raspored zvona 2023./24.

1. sat

8:00-8:45

13:30-14:15

2. sat

8:50-9:35

14:20-15:05

3. sat

 9:45-10:30

15:15-16:00

4. sat

10:40-11:25

16:05-16:50

5. sat

11:30-12:15

16:55-17:40

6. sat

12:20-13:05

17:45-18:30

 

Priloženi dokumenti:
19 dec.pdf

Naš YouTube kanal

 

Upisi u srednju školu

Upisi.hr

Saša Musa

 

PRIRODA

CILJ:

Nastava prirode treba potaknuti zanimanje učenika za cjelovitost prirode, za njezino istraživanje i razumijevanje na temelju znanstvenih spoznaja i dostignuća.

 ZADAĆE:                                                                                                                         

Učenicima treba:

  • promatranjem procesa i pojava u prirodi objasniti osnovne zakonitosti prirode,te poticati zanimanje za opažanje u prirodi, istraživanje i logično zaključivanje o sastavcima i ustroju živoga svijeta,
  • razvijati svijest o važnosti očuvanja prirode,
  • predočiti i objasniti temelju građu i ulogu organizma,
  • omogućiti samostalno i točno  izvođenje pokusa i praktičnih radova,
  • razvijati odgovornost za vlastito zdravlje…

BIOLOGIJA

Nastavni program biologije temelji se na osnovnim sadržajima bioloških znanosti i učenicima omogućuje upoznavanje živog svijeta, a i zakonitosti koje u njemu vladaju. U 7. razredu učenici trebaju steći predodžbu o razvoju živih bića  na Zemlji i spoznati bogatstvo živog svijeta koji se očituje na raznolikosti vrsta. U 8. razredu posebna se pozornost  posvećuje građi i funkcijama ljudskog organizma.

 CILJ:

Cilj nastave biologije je da učenici steknu znanje o osnovnim biološkim zakonitostima, temeljnoj građi i funkcijama živih bića, da razviju prirodoznanstveni  način mišljenja, upoznaju metode istraživanja prirode, razviju spremnost i primjerenu odgovornost za primjenu stečenih znanja o životu.                                                                                          

ZADAĆE:

Učenik treba:

  • usvojiti znanje o raznolikosti i povezanosti živog svijeta i postupnosti njegova razvoja,
  • upoznati ljudski organizam, osnovnu građu i funkciju,
  • razviti interes za prirodoznanstvena istraživanja, za napredak u biologiji i za  područja njezine primjene (poljodjelstvo, zdravstvo, biotehnologija),
  • razviti umijeće promatranja, bilježenja promatranog, izvođenja zaključaka iz raspoloživog materijala o rasporedu i ustroju živog svijeta,
  • razviti stav o odgovornosti za vlastito zdravlje,
  • razviti pozitivan stav prema biologiji, želju za samostalnim učenjem, postavljanjem pitanja i provođenjem jednostavnih pokusa radi dobivanja odgovora,
  • razviti stav prema životu kao vrijednost i upoznati mogućnosti očuvanja i zaštite prirode, upoznati ljepote svoje okoline  (zavičaj, domovina) i značaj očuvanja prirodnih ljepota i bogatstva za zdravlje i kvalitetu života...

                                           

Saša Musa, mag. biologije i kemije -  učitelj defektolog

Rođen sam 26.12.1972.godine u Osijeku.Osnovnu školu završio sam u Kneževim Vinogradima,a srednju u Belom Manastiru.Diplomirao sam na Pedagoškom fakultetu u Osijeku 2002.smjer biologija i kemija.Od 2003.godine  zaposlen sam u Kneževim Vinogradima kao učitelj kemije.Stručni ispit položio sam 2004.godine. 2005.godine završio sam izvanredni dopunski studij knjižničarstva u Osijeku i stekao zvanje diplomiranog knjižničara.Od 2006. godine počeo sam raditi u OŠ" Dr.Franjo Tuđman" na mjestu učitelja defektologa.Tijekom svoga rada u osnovnoj školi pohađao sam predviđene edukacije za stručno usavršavanje učitelja-Živjeti različitosti,Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje,Edukacijom do zdravlja,ECDL,Najljepši školski vrtovi,Unaprjeđenje položaja Roma u Baranji,Strategija učenja i poučavanja.Redovito se stručno usavršavam u struci i u područjima koji mi se čine zanimljivim za stručno-pedagoški rad.Surađujem i  s nevladinom udrugom mladeži "Zamijenite nam tugu osmjehom" iz Karanca.Dugi niz godina volonterski vodim knjižnicu u Karancu.Od rujna 2014.predajem prirodu,biologiju i kemiju .



 Elementi vrednovanja 7.razred (ure eno).doc
 Elementi vrednovanja po temama 8. razred,kemija.doc
 Elementi vrednovanja u 8.biologija (ure eno).doc
 GODISNJI PLAN I PROGRAM EKO-SKUPINA PODSKUPINA BILJNI TIM.doc
 Godisnji plan i program iz biologije za 7.razred.doc.docx
 Godisnji plan i program iz biologije za 8.razred.docx
 Godisnji plan i program iz prirode za 5.razred.docx
 Godisnji plan i program iz prirode za VIII.razred PO.doc
 Izrada bozicnih ukrasa od gipsa.pptx
 Kontinentalna listopadna suma.docx
 Kriteriji ocjenjivanja iz prirode i biologije.doc
 KRITERIJI OCJENJIVANJA IZ PRIRODE ZA PETI I SESTI RAZRED PO NASTAVNIM TEMAMA.doc
 Mjesecni plan i program iz prirode za ucenike koji poha aju prilago eni i individualizirani program.pdf
 Mjesecni plan i program iz prirode za ucenike koji poha aju prilago eni i individualizirani program za 6.razred.pdf
 Mjesecni plan iz prirode za peti razred.docx
 Mjesecni planovi iz prirode-6.razred ,Sasa Musa.docx
 PISMENA PROVJERA ZNANJA IZ PRIRODE I DRUSTVA ZA 6 RAZRED.docx
 PISMENA PROVJERA ZNANJA IZ PRIRODE ZA VIII.docx
 ponavljanje-biljka cvjetnjaca.docx
 Ponavljanje gradiva-Vapnenac,mramor vapno.doc
 PONAVLJANJE NASTAVNE CJELINE I PRIPREMA ZA PISMENU PROVJERU ZNANJA -COVJEK I ENERGIJA.docx
 PONAVLJANJE -plan gra e zivotinjskog organizma 5 razred.docx
 PRIRODA 6-nastavni listic.docx
 PRIRODA I DRUSTVO V.RAZRED.doc
 Upute i kriteriji-biljka cvjetnjaca.docx
 Upute i kriteriji-Powerpoint.docx
 Upute i kriteriji-seminar.docx
 Upute i mjerila ocjenjivanja prakticnih radova u nastavi Prirode, Biologije i Kemije.docx
 UZGOJ BILJAKA I ZIVOTINJA-5 raz.docx

Dokumenti


preskoči na navigaciju